دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

روال ثبت شرکت در ترکیه

روند تأسیس یک شرکت در ترکیه بسیار آسان و یکی از کوتاه ترین در اروپا است. اگر کلیه اسناد به ترتیب باشد ، سرمایه گذاران می توانند حدود یک هفته فعالیت تجاری جدید را شروع کنند.
 
اولین قدم تهیه اساسنامه است که توسط مدیران شرکت امضا شده است. این اسناد همچنین باید در ترکیه اسناد رسمی شود. سپس حداقل سرمایه سهم در یک حساب بانکی که برای شرکت باز شده است واریز می شود. پس از سرمایه درآمده (0.04٪ از حداقل سرمایه مورد نیاز) و سرمایه گذاران رسید های لازم را دارند ، می توانند روند ثبت نام را آغاز کنند. هزینه ثبت نام به همراه مدارک لازم به اداره ثبت بازرگانی پرداخت می شود.
 
دفتر ثبت تجارت ترکیه مجوزهای ثبت نام و تأسیس شرکت را صادر می کند که در روزنامه ترکیه صادر می شود. شرکت ها همچنین باید برای اهداف مالیات بر ارزش افزوده در سازمان امور مالیاتی مربوطه ثبت نام کنند.
 
ثبت مالیات برای شرکت های ترکیه
همانطور که گفته شد ، ثبت مالیات یکی از مراحل ثبت شرکتها در ترکیه است. این مرحله بسیار مهم است زیرا باعث می شود شرکت مسئولیت کلیه معاملات تجاری خود را بر عهده بگیرد. مدارک زیر برای ثبت مالیات به عنوان یک شرکت در ترکیه مورد نیاز است:
 
- اساسنامه اصلی شرکت؛
- فرم درخواست صادر شده توسط دفتر امور مالیاتی محلی در ترکیه؛
- اسنادی که آدرس محلی شرکت را نشان می دهد.
- وکالت نامه ، اگر این روند توسط شخص ثالث منعقد شود ، مانند نماینده ما.
ما می توانیم با تمام مراحل تشکیل شرکت در ترکیه کمک کنیم. این روند می تواند شامل ثبت شرکت با ثبت تجارت ، افتتاح حساب بانکی و مراحل ثبت مالیات باشد.
 
درخواست مجوز تجارت در ترکیه کنید
اگر شرکت ترکی فعالیتهای خاصی را انجام دهد مرحله صدور مجوز کار باید تکمیل شود. در این حالت ، مجوزهای ویژه و مجوزهای تجاری با مجوز نماینده صنعتی که شرکت در آن فعالیت خواهد کرد ، باید بدست آورید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.