دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

نمونه اظهارنامه ثبت طرح صنعتی


ثبت یک طرح صنعتی واقعاً تأیید مالکیت به نام شما است. ثبت نام علائم تجاری به اندازه ثبت نام تجاری ، علائم تجاری و ثبت اختراع قابل توجه است. کسب و کار انحصاری مهمترین هدف پشت سر گذاشتن یک برنامه مکانیکی با این هدف است که می توانید بی پروا و مؤثر در یک تبلیغات جدی تجاری حرکت کنید. متخصصان موسسه ثمین با ارائه مدح استاد ، بهترین مشاوره را در مورد روش ها و مراحل مورد نیاز برای ثبت نام یک طرح مدرن به شما ارائه می دهند.

سوابق مورد نیاز برای ثبت نام در ساختار مکانیکی

سوابق مورد نیاز برای ثبت ساختار مدرن (فرد مشخصه)

- کپی شناسنامه و کارت ملی

- کپی شناسه معمار و کارت ملی

- آزمایش محصول / عکس (از 6 نقطه مجزا)

- آدرس و منطقه پستی

سوابق مورد نیاز برای ثبت نام در ساختار مکانیکی (عنصر قانونی)

- ایجاد تغییرات در کاغذ و دوستان

- کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبخانه و معمار

- آزمایش محصول / عکس (از 6 لبه مجزا)

- آدرس و کدپستی

روند ثبت نام طرح جدید

الف) ثبت نام یک نقشه مکانیکی مستلزم تسویه یک درخواست در مرجع ثبت نام است ، بنابراین داوطلبان یک ساختار مدرن ابتدا باید ساختار برنامه قابل توجهی را به پایان رسانده و ارائه دهند.

ب) درخواست ثبت نام در سازه مکانیکی در یک ساختار فوق العاده (سازگاری الکترونیکی بیانیه) به زبان فارسی انجام می شود و پس از تاریخ ، توسط نامزد یا نماینده قانونی وی مشخص می شود.

تبصره - اگر اتصالات اعلان و سایر بایگانی های مرتبط به زبانی غیر از فارسی باشد ، مکلف است گزارش های لازم را با تفسیر کامل عادی آنها ارائه دهید.

به شرطی که تفسیر کامل این گزارشها برای نامزد قابل دسترسی نباشد ، ممکن است آنها را به زبان فارسی دیوار ببندد. رجیستری در صورت لزوم می تواند در هنگام ارزیابی برنامه ، درخواست تفسیر رسمی از گزارش ها را داشته باشد.

به شرطی که اصطلاحات نوآورانه و منطقی به کار رفته در این سوابق متناسب با فارسی نباشد ، ارجاع اصطلاحات مشابه کافی است.

سوابق همراه با تصدیق پیوست می شوند:

بایگانی شخصیت مثبت نامزد و مبدأ (شمارش تکثیر شناسه منحصر به فرد و کارت شناسایی ملی برای افراد ساخته شده و تنظیم تبلیغات و جدیدترین تغییرات در عناصر قانونی به طور مشروع).

بایگانی تصاویر ، هر زمان که توسط نماینده قانونی ذکر شود.

به شرطی که ساختار مدرن دو بعدی باشد ، پنج نمونه از این شکل یا واقع گرایانه یا پنج نمونه از مدل تصویر شده است.

در صورتی که نقشه مکانیکی سه بعدی باشد ، پنج نمونه از شکل یا واقع گرایانه یا پنج نمونه از نقاشی کشیده شده از تمام قسمت های سازه.

در یک ساختار مکانیکی سه بعدی ، مرجع ثبت نام ممکن است یک مدل را با ارائه تقاضا کند. اندازه کاذب ارائه شده توسط نامزد باید حد مجاز 2.8 سانتی متر و شدیدترین بار 1 کیلوگرم باشد و از جنس محکم و غیر مخرب باشد.

شکل های واقع گرایانه و ترسیمی باید تخمین زده شود تا 2.5 سانتی متر باشد و می توان بر روی چهار صفحه مقوا در طرح A4 با جوهر تیره نصب کرد. تصاویر واقع بینانه مورد نیاز در مرحله استفاده الکترونیکی باید از دیدگاههای مختلف با مشخصات ویژه همراه بررسی شوند.

در صورت بروز وقوع ممیزی و تأیید ترتیب قبلی که ذکر شد ، مهم است که پنج نمونه از شکل یا تصویر بصری ترتیب را برای دادن تبلیغ ارائه دهید. دادخواست ترکیبی (بررسی شده و متصل به پرونده الکترونیکی) برای به تعویق انداختن تولید اخطار ثبت نام طرح جدید و تعیین زمان قطع.

در صورتی که ممکن است بخواهید از وکالت تلفیقی (بررسی شده و در ضبط الکترونیکی ضمیمه شده) بخواهید که برای برنامه ریز ارجاع داده نشود ، اگر سازنده دوست ندارد از آن نام برده شود. رسید اقساط هزینه بهره‌برداری و اگر برنامه حداقل شامل دو برنامه مکانیکی است ، رسید اقساطی برای هزینه‌های اضافی.

به گزارش هایی نیاز دارید که باید همزمان با ارائه گزاره یا حداکثر ظرف 7 روز از آن تاریخ ، ارسال شود.

تبصره 1 - چاپ رایانه ای بصری یا تصویری از اشکال و تصاویر ، مشروط به معابر 1 و 2 در بالا ، به اندازه 2.5 سانتی متر خواهد بود و بیانگر این است که آیا اشکال و تصاویر دارای رنگ هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.