جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

شرکت سهامی خاص چیست؟

یک شرکت سهامی خاص هر مشاغل ثبت شده ای است که سهام را برای عموم مردم صادر نمی کند. هنگامی که یک شرکت عرضه عمومی خود را ارائه می دهد ، عمومی می رود و هر کس قادر به خرید و فروش سهام خود است. داشتن یک شرکت دولتی خطرات و مسئولیتهای دیگری را اضافه می کند ، مانند عدم رعایت مقررات ، بیشتر اطلاعات مالی را به اطلاع عموم می رسانند و تعداد بیشتری از دادخواستهای سهامداران را به خطر می اندازند. باقیمانده یک شرکت سهامی خاص این الزامات را حذف یا کاهش می دهد.
1. وضعیتی را که می خواهید شرکت خود را ثبت کنید انتخاب کنید. این معمولاً حالت اقامت شماست. در موارد خاص ، مشاوره با یک وکیل و حسابدار ممکن است باعث شود شما به دلیل داشتن مالیات مطلوب یا پرونده های قانونی برای وضعیت خاص خود ، در کشور دیگری ثبت نام کنید.
2. ساختار تجاری مورد نظر خود را انتخاب کنید. گزینه های اصلی ثبت شرکت سهامی خاص است. هر ایالت می تواند در مورد نیاز خود برای هر نوع تجارت متفاوت باشد. به عنوان مثال ، در برخی ایالت ها یک شرکت LLC می تواند فقط از یک نفر تشکیل شود ، در حالی که ایالات دیگر حداقل به دو صاحب مالک احتیاج دارند.
۳- مدارک لازم را برای شکل دادن نوع شرکت مورد نظر خود در حالت انتخاب کنید. اگر مطمئن نیستید که در کجا می توانید آنها را پیدا کنید ، از وزیر امور خارجه درخواست فرم دهید.
4- از عضویت در بورس اوراق بهادار عمومی برای ماندن یک شرکت سهامی خاص جلوگیری کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.