سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

برند چیست و چگونه میتوان آن را ثبت کرد ؟

برند چیست و چگونه میتوان آن را ثبت کرد ؟:یک نشان بازرگانی به چه معنی است؟

علامت تجاری عبارت است از کلمه ، بیان ، تصویر یا برنامه ای که از آن استفاده می شود و برای تمیز کردن چاه های تجاری ، کالا یا اداره ها در مرکز تجاری (به عنوان مثال ، نام های تجاری و آرم). عنوان راهنما نوعی علامت تجاری است که به جای موارد فیزیکی برای اداره ها اعمال می شود. بسیاری از مردم به طور فزاینده با عبارت "مارک" آشنا می شوند ، چیزی که مارک تجاری تضمین می کند و با آن صحبت می کند.


انواع علائم تجاری

شناخته شده ترین نوع علامت تجاری یک علامت کلمه و همچنین آرم است. اینها کلمات ، آرم ها یا تصاویر هستند که با مورد یا اداره شما مرتبط هستند و با مارک مرتبط صحبت می کنند.

از طرف دیگر ، اسامی مبادله (یعنی نام سازمان) به عنوان علائم تجاری در صورت استفاده منحصر به فرد به عنوان نام سازمان از صریح محافظت نمی شوند. نام سازمانی ، که به عنوان مثال فقط در بایگانی های معتبر ، قراردادها و غیره استفاده می شود ، به عنوان یک علامت تجاری قابل محافظت نیست. به فرض ، در هر صورت ، از آن نام سازمان معادل ، علاوه بر این در رابطه با موارد یا ادارات برای صحبت با برند و شناخت چاه چیزها یا اداره ها در مرکز تجاری استفاده می شود ، در آن مرحله از نام مبادله / نام سازمان استفاده می شود. به عنوان یک علامت تجاری و طبق قانون علامت تجاری قابل اطمینان است. این به طور مرتب برای افراد گیج کننده است ، اما چگونگی استفاده از نام در یک جمله ، ضبط ، صفحه و غیره نشان می دهد. این تنظیمات است که در آن از نام استفاده می شود ، نه چیزی در مورد نام واقعی خود.

هدف از ثبت برند چیست؟ برند ، مارک یا علامت تجاری نشان خاصی در بازار است که کالاها یا اداره های شما را از کالاهای رقبای شما تشخیص می دهد. با توجه به این موضوع ، علائمی وجود دارد که ذاتاً مبتنی بر آن هستند و نشانگرهایی هستند که به طور طبیعی شکننده تر هستند و ممکن است قابل ثبت نباشند. همه در کنار هم از ضعیف ترین تا اساسی ترین ، نمونه های غیر انحصاری (قابل ثبت نیست) ، نام های جذاب (فقط در ثبت نام تکمیلی ثبت می شوند) ، نام های فردی (در برخی موارد قابل ثبت) ، چاپ های جالب ، چاپ های اختیاری ، و علائم عجیب یا مؤثر هستند. روشنگری های روشنگرانه و جالب به طور مرتب ساده ترین مورد توجه است ، اما آنها یک بار در حالی که برای تأیید حقوق علامت تجاری محکم مجهز هستند ، هستند. در نقطه مقابل این دامنه ، علامت های اختیاری یا غریبانه معمولاً برای به دست آوردن حقوق علامت تجاری مستحکم مجهز شده اند ، اما به همین ترتیب آنها به بیشترین تلاش برای تشخیص نیاز دارند. آنچه در زیر آمده است ، هر روز به طور فزاینده ای به روشن شدن نقاط مختلف برای هر طبقه از مقاله می پردازد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.