چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

روال ثبت شرکت در یونان

در آغاز فرآیند ثبت شرکت در یونان ، کارآفرینان باید بدانند که کلیه اشخاص ثبت شده در یونان باید یک نام منحصر به فرد داشته باشند ، بنابراین توصیه می شود نام مورد نظر خود را در اتاق تجارت و صنعت بررسی کنید که مدارکی از اسم صادر کند. منحصر به فرد بودن پس از دریافت این اثبات ، کارآفرینان باید مدارک شرکت را به کانون وکلای دادگستری آتن ارائه دهند و مقالات اختراع را در مقابل دفتر اسناد رسمی امضا کنند.

حداقل سرمایه سهم یا سرمایه اولیه باید در حساب بانکی واریز شود و مالیات سرمایه بر تمرکز سرمایه باید ظرف 15 روز پس از امضای اساسنامه پرداخت شود.

 

کلیه مدارک فوق باید به دبیرخانه دادگاه بدوی تحویل داده شود که یک شماره ثبت را جمع می کند. خلاصه ای از اساسنامه باید برای چاپ در روزنامه ملی یونان به دفتر چاپ ملی تحویل داده شود. در همین زمان باید درخواست ثبت نام در اتاق تجارت و صنایع ارائه شود. همراه با مقالات معتبر ادغام ، گواهی تأیید نام شرکت صادر شده توسط اتاق بازرگانی و صنایع و یک نسخه از روزنامه رسمی که حاوی خلاصه مقاله اساسنامه است ، باید واریز شود. به این ترتیب شرکت تازه تاسیس برای مالیاتهای خاص و کمکهای تأمین اجتماعی ثبت می شود.

 

مرحله بعدی برای راه اندازی یک شرکت یونانی شامل ایجاد یک شرکت مهر با هدف پلمپ کتاب و سوابق شرکت ، قبل از صدور گواهینامه است. فاکتورها و کتابهای حساب شرکت باید تمبر سازمان مالیاتی را دریافت کنند.

 

آخرین مرحله از ادغام شرکت در یونان شامل اطلاع رسانی به سازمان اشتغال نیروی انسانی است که باید طی 8 روز از استخدام اولین کارمند خود ، از طریق پست الکترونیکی یا تلفن انجام شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.