پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

مدت مشروعیت علائم تجاری

مدت مشروعیت علائم تجاری

مشروعیت نشانه ها ده سال از تاریخ اقامت تأیید است. این دوره می تواند در راستای اعتبار اعتبار مطابق با مالک یا نماینده قانونی وی احیا شود. با توجه به پایان دوره زمانی اعتبار ، یک دوره انگیزه یک ماهه با اقساط دیررس نیز به دست داوطلبان می رسد. به گونه ای که ممکن است ، پس از ده سال و نیم سال اگر نامزد علامت تجاری خود را بازیابی نکند ، این سندیکا به عقب کشیده می شود و ممکن است نام تجاری تحت نام دیگری ثبت شود.

چه عوارض جانبی قابل ثبت است؟

هر کلمه ، حروف ، اعداد ، نقشه ها ، اشکال ، رنگ ها ، تصاویر ، علائم یا هر ترکیبی از آنها که برای تشخیص محصولات یا ادارات برای شرکت مجهز هستند ، ممکن است ثبت نام کنند. در برخی از کشورها ، شعارها نیز می توانند به عنوان علائم تجاری ثبت شوند. به گونه ای که ممکن است ، به دلیل گسترش تعداد ملل و سازمان ها و مردم و گسترش عبور آنها به حوزه ارز ، علائم تجاری بدون مارک تجاری نیز به همین ترتیب برای ثبت نام در علائم تجاری باز هستند. به عنوان مثال ، رنگ ، بو ، علائم سه بعدی ، صداها و غیره. با این حال ، بسیاری از کشورها فقط ثبت نام هایی را انجام می دهند که آشکار است و به صورت گرافیکی نشان داده می شود.

چه نشانه هایی قابل ثبت نیست؟

چند حرف و تصویر قابل ثبت نیستند ، از جمله:

اصطلاحات عمومی ، به عنوان مثال ، اسکناس ، صندلی ، اتومبیل و غیره. این نوع استفاده ها از اصطلاحات متعارف بوده و درخواست های ثبت نام آنها رد می شود.

کلمات Spellbinding: چنین کلماتی در تجارت برای به تصویر کشیدن یک مورد یا دولت استفاده می شود. مانند شیرین برای شکلات ، این کلمه یک کلمه محدود کننده نیست. در واقع ، اگر به تولید کننده شکلات شیرین کلمه شیرین گفته شود ، تعهدی غیر قابل توجیه وجود دارد. یا از طرف دیگر کلماتی مانند: تیز ، سریع ، مبتکر و ...

علائم تجاری اشتباه و غلط: این علائم تجاری با توجه به ماهیت ، کیفیت یا ریشه زمین شناسی کالای مشتری را فریب می دهند. به عنوان مثال ، یک سازنده مارگارین این امتیاز را برای استفاده از نوع گاو در تصویر خود ندارد ، زیرا این امر باعث می شود خریدار معتقد باشد که این کالا نوعی کالای لبنی است و مخلوط می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.