چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

نام تجاری خود را ثبت کنید

نام تجاری خود را ثبت کنید:یک نام تجاری ، که در غیر این صورت نام مبادله ای خوانده می شود ، در اصل نام یا عنوانی است که تحت آن یک فرد یا ماده قانونی دیگر مبادله می شود.

نام کسب و کار شما شما را به مشتریان خود می شناسد ، اما علاوه بر این شما را قادر می سازد تا خود را از رقبای خود جدا کنید و به مشتریان خود این توانایی را بدهید که با شغل و برند خود ارتباط مشتاق برقرار کنند. برای برخی سازمانها ، این نام به طور مرتب مهمترین منبع است.

در نظر داشته باشید ، فقط یک نام تجاری برای شناسایی مشاغل شما استفاده می شود. در صورت نیاز به حقوق نخبگان به این نام ، باید توجه داشته باشید که آن را با یک علامت ارز تضمین می کنید.

در صورت عدم ثبت نام مشاغل ، با شماره تجارت استرالیا همراه است.

در شانس اینکه هنوز نام خانوادگی را انتخاب نکرده اید ، ما را جستجو کردید چگونه می توانم نام تجاری را انتخاب کنم؟ صفحه برای نکات خاص.

آیا به یک نام تجاری احتیاج دارم؟

هنگام راه اندازی مشاغل خود ، به شرط اینکه به عنوان یک کارگزار ، انجمن یا اعتماد و نه به عنوان یک سازمان کار کنید ، در آن مرحله باید نام کسب و کار خود را در کمسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا ثبت کنید.

به شرط اینکه نام و نام خانوادگی شغل شما نام و نام خانوادگی شما باشد ، در آن زمان دلیل قانع کننده ای برای ثبت نام وجود ندارد.

برای مثال:

سالی میلر یک تجارت زینتی به نام "سالی میلر" دارد. از آنجا که تجارت خود تحت نام شخصی خود مبادله می کند ، دیگر نیازی به ثبت نام برای نام تجاری ندارد.

جودی هارت یک تجارت گیاه شناسی به نام 'گل هارت' دارد. از آنجا که مشاغل او تحت نام شخصی خود مبادله نمی شود ، باید نام تجارت "گل هارت" را ثبت کند.

در صورت مبادله به عنوان یک سازمان ، هنگام ثبت سازمان خود باید نام سازمان را ثبت کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.