چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

چگونه در کشور های دیگر ثبت شرکت کنیم؟

بسیاری از اشکال سازماندهی مشاغل در دسترس کارآفرین جوانه است ، از جمله مالکین انحصاری ، مشارکت ها ، LLC و شرکت ها. در میان اینها ، شرکت محبوب ترین است ، تا حدی زیرا به شما امکان می دهد از دارایی های شخصی خود در مقابل طلبکاران شرکت محافظت کنید.
مرحله 1

حالت اختلاط خود را انتخاب کنید. نیازی نیست که ایالت دفتر شما واقع شود. دلاور محبوب ترین دولت از ادغام است ، زیرا قوانین آن از بسیاری جهات برای شرکت ها مطلوب است.
گام 2

نامی را برای شرکت خود انتخاب کنید. نام باید شامل کلمه "Inc." باشد یا "درج شده" اگرچه نیازی به توصیفی از مشاغل شما نیست ، اما باید اصل باشد (ممکن است کسی از آن استفاده نکند) و نمی تواند شامل کلمات خاصی مانند "بانک" یا "فدرال" باشد ، مگر اینکه در مورد شغل شما اعمال شود. وب سایت وزیر امور خارجه ایالت شما باید لیستی از کلمات موجود به همراه لیستی از اسامی شرکت های موجود در حال استفاده داشته باشد.
مرحله 3

مدیران شرکت خود را تعیین کنید. ممکن است خودتان را به عنوان کارگردان منصوب کنید. برخی ایالت ها فقط در صورت داشتن بیش از یک مالک ، به یک مدیر اجازه می دهند ، در حالی که برخی دیگر به بیش از یک نفر نیاز دارند. بطور معمول مدیران بیشتر تصمیمات اصلی را برای شرکت اتخاذ می کنند ، اگرچه بعضی اوقات این کار به کارکنان واگذار می شود.
مرحله 4

نماینده ثبت شده شرکت خود را تعیین کنید. نماینده ثبت شده شخصی است که اعلامیه ها و اسناد حقوقی مهم را به نمایندگی از شرکت دریافت می کند ، از جمله اطلاع رسانی در صورت شکایت شرکت. اگرچه ممکن است خودتان را به عنوان نماینده ثبت شده منصوب کنید ، اما عامل ثبت شده نباید صاحب ، مدیر یا کارمند شرکت باشد. بسیاری از شرکت ها وکیل خود را به عنوان نماینده ثبت شده خود تعیین می کنند.
مرحله 5

اساسنامه شرکت را ثبت کنید. این یک سند ساده و یک صفحه ای است که از وب سایت وزیر امور خارجه ایالت شما قابل بارگیری است. به اطلاعات اولیه در مورد شرکت مانند نام ، مدیران و نماینده ثبت شده نیاز دارد. این باید همراه با هزینه ای اندک به وزیر امور خارجه ارسال شود. این شرکت به محض تشکیل اساسنامه آن ، از نظر قانونی تشکیل می شود.
مرحله 6

اساسنامه شرکت را تهیه کنید. این سند بسیار طولانی تر از مقالات مربوط به اختراع است و به عنوان اساسنامه ای برای شرکت کار می کند. ممکن است شما در این مرحله به کمک حقوقی نیاز داشته باشید ، زیرا قوانین ایالتی مستلزم درج اطلاعات خاص هستند.
مرحله 7

جلسات اولیه سهامداران و مدیران را برگزار کنید. جلسات سهامداران باید حداقل سالی یک بار برگزار شود ، حتی اگر تنها سهامدار آن باشید. دقیقه این جلسات باید در سوابق شرکت حفظ و نگهداری شود.
مرحله 8

اگر وزیر امور خارجه ای است که دفتر مرکزی شما در آن قرار دارد ، در صورت متفاوت بودن با وضعیت ادغام ، ثبت نام کنید تا به عنوان یک "شرکت خارجی" به تجارت بپردازید.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.